Nervös!

Sitter och väntar på att jag ska börja visningen för Icebreaker. Dom är lite sena, så som det brukar vara på modevisningar och shoots så jag sitter ute i trädgården medan dom blir klara med presentationen. 

Jag ska gå i underkläder först av allt, herregud man hade ju kunnat få bli lite varm i kläderna först men icke! Lika bra att få det värsta undanstökat antar jag…

Det är iaf ett helt otroligt vackert hus dom hyrt. Får mej att sakna vårt hus uppe vid Vanda Place, inte långt härifrån. Det är något speciellt med utsikten här uppe. Man ser över hela Queenstown, dock är det inte mycket solljus under vintermånaderna. 

Jag tog just en titt på sportbehån jag ska bära, den är supertunn, noll fodrad och i stl L(!) Hjälp! Provstorlekar brukar ju vara små i vanliga fall.

Wish me luck!!
   
    
   

Kommentera

