Hösten är här?

Dom senaste dagarna har regnet öst ner här, det har blixtrat och åskat och varit riktigt stormigt. Och jag har frusit varenda dag! Så till den grad att jag drog på mej jeans, boots och jacka idag. 

Men nu strax före lunch tittade solen fram en stund och jag passade på att ta en snabb outfitbild! Det är alltså cirka 15 grader – askallt med andra ord ha ha. Förlåt. Jag vet att ni i Sverige förmodligen har kring 30 grader kallare än här så jag ska sluta klaga. 

Faktum är att jag faktiskt ser fram emot att plocka fram höstkläderna och känna mej lite välklädd igen. Något jag gärna skulle hitta är ett par lite finare sneakers som jag kan ha till vardags. Nåt mellanting mellan boots och vanliga träningsdojjor. Som inte ser för stort ut på mina långa fötter! Dela gärna med er om ni har några bra tips på snygga skomodeller 😊
   
 

Kommentera

