Ett kontrasternas liv

Vad vore livet utan härliga kontraster? Det finns nog inget jag älskar mer än att ena dagen få klä upp mej, fixa hår och smink och dricka cocktails med vänner för att nästa dag kasta mej utför ett regnigt berg med cykeln och köra järnet tills jag är täckt med lera från topp till tå! Jag vet att jag förvånar många när jag säger att min favoritsport är DH. Allra helst killar. Kanske tror dom inte att jag är en tjej som vågar ta i och bli skitig, men där har dom fel 😉

På samma sätt får en social utekväll gärna följas av myskväll i soffan med godis och en bra film.

När det kommer till träning är kör jag på samma linje, tuffa sporter som downhill och motocross varvat med mentalt avkopplande saker som hiker i bergen och yoga.

Jag beställer ofta en grön juice och käkar en god och näringsrik laxsallad till lunch men säger inte nej till en kula krämig glass som efterrätt.

Livet är till för att levas och det bästa sättet att göra det på enligt mej är att njuta av ALLT, men inte alltid. Jag älskar ett liv fullt av kontraster!

 


  

 

Kommentera

