Afternoon Pick-me-Up 

IMG_4661

 

Jag brukar ha som regel att försöka hålla mej till en kaffe om dagen men när jag varit uppe sen fem så får jag fasiken dricka två! Så sent som fyra på eftermiddagen dessutom. Jag och barnen har bestämt att ikväll blir det take-aways (dom var inte särskilt svårövertalade) till middag. Vi har inte bestämt om det blir thai eller indiskt än men jag tror det lutar åt det förstnämnda.

Jag hade först tänkt att åka upp till Skyline när C kommer hem men det får vänta tills imorgon. Vädret ser inge vidare ut och ärligt talat har jag nog inte tillräckligt med energi för att kasta mej ut för backar ikväll. Det får bli en lugn fredagkväll istället!

 

Kommentera

