Ytligheter

Här är mina nyaste (och numera enda par) Anine Bing Jeans, jag gillar dem verkligen! Det syns inte på bilden men dom har dragkedjor i båda bensluten samt vid fickorna. Svarta jeans funkar ju till allt men det är kul när dom även har lite extra detaljer som dessa.

Barnen gav tummen upp till att det bara var hål på ena knäet – mycket coolare tydligen haha.

 

IMG_4624

IMG_4623

 

Hörrni jag skulle behöva lite råd. Jag har en klipptid på torsdag men vet faktiskt inte vad jag vill göra. Ska jag klippa av en ordentlig bit igen eller bara toppa och spara den lite längre pagen jag har nu? Trivs med att kunna sätta upp håret i en knut när jag vill (och en massa hårspännen för nackhåret!) men att det ändå inte är för långt.

Eller borde jag satsa på en sån här ”barely there bangs”:

 

Long-Bob-Fringe

 

Short-Wavy-Bob

 

Jäkligt snyggt men kanske blir jag galen på håret i ögonen? Fast då är det väl bara att spara ut igen. Och använda ännu fler bobby pins under tiden 😉

En reaktion till “Ytligheter

Kommentera

