Never Ever Again

Jag kommer ALDRIG göra om det här. Ska jag ge er ett råd; så skippa att färga fransarna! Det är fan inte värt det… Jag har förstått att en allergisk reaktion som min är rätt ovanlig men det förekommer helt klart. Tänkte lägga upp en länk här men  bilderna är så otäcka att jag skippar det. Vill ni så kan ni ju alltid googla ”eye lash tint allergic reaction”.

Jag åkte in och fick träffa en läkare igår och han skrev ut både steroider i tablettform samt smärtstillande ögondroppar. Samt att jag ska fortsätta med antihistamin-tabletter och allergi-ögondropparna. Allt detta för ett jäkla spa-besök!

Lägg till huvudvärk och en täppt näsa samt irriterande mycket finnar så har ni min dagsform. Jag köpte nyaste Marie Claire när jag tankade bilen, i hopp om att det skulle pigga upp min dag lite!

 



 

Kommentera

