Yes yes YEEEES!

Jag fick precis ett meddelade om att en mamma hittat en Mercedes nyckel i gräset utanför Remarkable School. Jag har messat henne på Facebook och sagt att vi ska ses efter School drop off imorgon. Åh herregud jag tror knappt det är sant!!

Ska försöka sova nu… Om jag kan! Några bilder från vår promenad hem från L:s skola idag på eftermiddagen. Vi gick dit igen för att leta och knackade även dörr i området. Alltså herregud vad jag vänt ut och in på mej, önskar och bönat för att hitta denna nyckel. Och nu verkar det alltså ha skett! 

Night Night från en något övertänd Em. 
  
    
 

Kommentera

