Easter Friday

Det börjar äntligen gå åt rätt håll med barnen… Tror jag! A:s ögon vätskar fortfarande en hel del och hon hostar på natten men är ändå väldigt pigg och äter bra om dagarna. Även om jag såklart ser att hon inte är sej själv till 100 procent. Även L börjar hämta sej. Tack o lov! Det har känts som en extra lång vecka…

Vi åkte ut till Jacks Point efter lunch idag och tittade på huset som börjar ta sej! Snart är det dags för mej att olja andra lasset plankor och sen förbereds huset för att målas. Jag och C är lite oense om färg men jag tänker inte ge mej, jag har kollat på en jättesnygg dovt grå färg för vårt sovrum i flera år. Okej nästan ett år åtminstone! Jag får väl måla när han inte ser ha ha.

Hursomhelst hade vi en väldigt mysig dag tillsammans. Jag älskar min fina man och dom här busungarna!

Innan vi åkte hem stannade vi till vid Jacks Point club house och drack färskpressad juice i solen – underbart att kunna ligga ute i gräset utan att frysa det minsta 😊

img_0190

img_0194

Kommentera

