Skatehäng i Arrowtown

Idag har jag och Amanda hängt så gott som hela dagen! Vi började med att ta med barnen till skejtparken i Arrowtown där dom cyklade i nära en timme innan vi bestämde att det var dags för lunch. Då åkte vi till Flight Park, satt i solen och pratade och drack kaffe medan ungarna lekte. Så himla härligt! Och välbehövligt efter senaste tidens hus-stress dygnet runt. Jag behövde verkligen den här söndagen i lugnt tempo. Jag hade tänkt att jag skulle åka upp och cykla downhill på eftermiddagen efter C men istället åkte jag och Amanda och storhandlade tillsammans medan C var hemma med barnen. Det var länge sen det var så roligt och trivsamt att handla! Och nu är kylskåpet dessutom välfyllt inför veckan som kommer 🙂

Just nu ligger jag i soffan med en kopp te och slötittar på TV – funderar på att fixa lite ost och kex innan det är dags att sova! Japp, så får det bli.

Ha en fin söndag!

 

 





2 reaktioner till “Skatehäng i Arrowtown

    1. Vad kul att du lägger märke till det! Jag har en ny mobil så antagligen är det därför (iPhone 6 plus). Men i throw back inlägget från Australien var bilderna tagna med min Canon 100d 🙂

Kommentera

