Back to Boot Camp

Idag ledde jag Mama Boot Camp för första gången på 3 veckor tror jag. Antingen har jag eller barnen varit sjuka och sen har vi ju haft fullt upp med huset. Det var så skönt att vara tillbaka, jag gillar verkligen mina tisdagsmorgnar med tjejerna.

Jag har 3 stycken deltagare som dyker upp i ur och skur, och det är så häftigt att se deras framsteg men mitt mål är ju såklart att utöka gruppen och jag tror faktiskt att flytten till Jacks Point kan vara ett steg i rätt riktning. Så vitt jag vet så finns inget liknande där ute, men däremot väldigt många mammor, och omgivningarna är som gjorda för utomhusträning.

Under vintern får jag väl parkera bilarna utomhus och köra gruppträning i garaget! Allting går om man vill 🙂

Efter Mama Boot Camp så åkte jag och hämtade A från förskolan, sen plockade vi upp lite byggmaterial och lunch till C innan vi styrde ut mot Jacks Point. C hade fullt upp med sprejandet så vi blev inte kvar vid huset så länge utan åkte ned till lekplatsen och åt vår medhavda sushi. Det kändes lite dumt att sitta ned utanför huset och äta lunch medan grabbarna jobbade. Imorgon ska jag ut till huset och jobba medan A är på förskolan.

Nu, ta tag i ett enormt tvättberg! Varför är det så tråkigt att vika tvätt….  Jag har sällan några större mängder smutsig tvätt hemma, den åker oftast i tvättmaskinen direkt. Men ren tvätt däremot, det växer gärna till ett berg. Suck!

Jag brukar lyssna på poddar eller titta på webb-tv medan jag viker för att göra det lite roligare 🙂 Nån mer som känner igen sej?

 

2 reaktioner till “Back to Boot Camp

  1. När det kommer till ren tvätt: don’t even mention berget av omaka svarta strumpor! Vi kan snart bygga ett hus av dem.
    Lycka till med allt till ert nya hus! Tror inte att varken jag, min man eller vårt förhållande skulle må bra av ett sådant projekt, vi kan knappt enas om en väggfärg eller ta tag i att röja garderober 🙂

    1. Hahaha håller med! Svarta strumpor är sååå irriterande. Jag försöker att köpa strumpor med något slags mönster, även om det bara är en färgad rand – då blir det så mycket lättare att hålla koll på dem!
      Vet du, jag tror inget förhållande mår bra av att bygga hus… Dom säger ju att det är en av de största prövningen som man kan gå igenom som par. Det och småbarnstiden! Vi har lyckats tajma dom båda vid flertalet gånger… Inte att rekommendera 😜

Kommentera

