Saknar dej

Älskade mamma. Tänker på dej dygnet runt just nu! Mamma och jag har nån slags telepatisk kontakt tror jag, vi tänker ofta på varandra samtidigt och känner starkt av när den ena behöver den andra. Det här inlägget har suttit som utkast i två dagar nu, just för att jag tänkt så mycket på mamma. Nu vet jag varför.

Hoppas du mår bättre snart min älskade mami!

 

IMG_1481

2 reaktioner till “Saknar dej

  1. Våra mammor är guld värda ! Tack o lov att moster hade änglavakt i oturen… Skickar en stor kram från mig! Kusin L

    1. Ja eller hur Lina. Jag blev verkligen rädd…. men det hade ju kunnat gå mycket värre. Fy. Vill inte ens tänka tanken. Många kramar till dej och moster!

Kommentera

