Another Day

 

 

Another play date! Idag klämde jag in alla tre barn bak i bilen och lastade cyklarna och så körde vi ut mot Jardine Park. På vägen dit stannade jag till vid BP och köpte med mej en cappuchino och en tidning samt varsin chokladmjölk åt barnen.

A tog det lugnt med cyklandet idag då hon hostar och är snuvig. Jag håller tummarna för att det är snabbt övergående och att resten av familjen slipper bli sjuka. Jag kurerar alla med en massa extra vitaminer just nu!

Efter nån timmes lek och cykling åkte vi och köpte sushi till lunch och sen svängde vi ut till Jacks Point där det lektes lite till på lekplatsen där och så hälsade vi på C. Det känns nästan overkligt att vi flyttar in om bara drygt två veckor! Särskilt med tanke på att det fortfarande inte finns någon garageuppfart, garagedörr, kök, golv eller gardiner. Eller en septisk tank!! Det är som sagt en hel del kvar att göra…

Gardiner blev iaf beställda idag! Och jag är riktigt nöjd med priset. Gardiner för ett helt hus kan annars vara en sån otrolig ”rip off” rent ut sagt. Nu lyckades jag med att hitta drapes för 2000 dollar under vad vi budgeterat för – yes! Det är mitt nya middagsbord 🙂 Som jag ännu inte hittat…

Bilder från idag:

 

img_0638

img_0630

En reaktion till “Another Day

  1. Vad är din stil på middagsbord?
    Jag gillar både massiva och moderna och nu har vi ett från Ikea. Det finns kanske inget Ikea på NZ eller?

    Jag verkar inte kunna klistra in länken men du kan söka på Ikea.se om du vill. Mörbylånga heter det.

Kommentera

