Nu då?

Vad tycks om dessa stolar? Jag tycker dom bruna läderstolarna är riktigt coola och dom har flera element som passar in med resten av vår inredning. Skinn, metall och bruna toner.

 

 

254_Vintage Chair Brown PU BLK Leg

 

img_0729

 

891_Cross Chair Antique White

 

Här är ännu en stol som skulle kunna passa med bordet. Lite mer vilsam för ögat kanske?Dessa stolar kommer förmodligen låta bordet stå i centrum för uppmärksamheten då dom ”smälter in mer”.

Vilken stol skulle ni välja?

2 reaktioner till “Nu då?

  1. Snyggt rustikt bord! Den vita stolen på samma bild som bordet tycker jag är ursnygg. Och den tillför en modern stil till det rustika, och lite ”luftigt” med vitt. Eftersom bordet är vitlaserat tycker jag också att vita stolar är fint till.
    Den modellen på stol fast med ben helt i stål är iaf en jättepopulär dyr designstol (en bekant har dem)! Inte det minsta camping tycker jag😘
    Detta är bara vad jag tycker😊

  2. Den övre i läder gillar jag väldigt mycket, men det ska också se bra ut med allt de andra i hemmet och sen är det ni som ska bo där och allt ser alltid annorlunda ut i verkligheten än på bild. Men på bild gillar jag den översta bäst 🙂 hoppas ni kommer fram till ett bra val, och vad ni än väljer kommer det bli bra (Kanske även tänka lite praktiskt med två barn ;p då behöver det inte allt se 100% korekt ut)

Kommentera

