Så trött

Jag är verkligen trött just nu. Helt slutkörd om jag ska vara ärlig. Vi är inne på slutspurten med huset nu, om mindre än två veckor flyttar vi in. Så underbart men även enormt stressade, alla måsten innan dess känns stundtals helt överväldigande. 

Men jag vet ju att det löser sej i slutändan. Det gäller bara att beta av lite varje dag, ta en dag i taget. Och komma ihåg att andas! Något jag fått påminna mej själv om ett par gånger bara i dag… 

Nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa i säng.

Sov gott från den här sidan jorden 💙

Kommentera

