Vad har hänt?

 

…. med mitt immun-försvar undrar jag. Så här ofta som jag varit sjuk det senaste halvåret har jag inte varit sen jag var.. gravid. Haha. Faktiskt C som gjorde den liknelsen. I slutet av graviditeten med A var jag sjuk konstant. Pollen-allergi, maginfluensa, ständiga förkylningar, matförgiftning – you name it! Nu är jag med 100 procents säkerhet INTE gravid utan jag tror mer att det är förskola- och skolbaciller samt STRESS som gjort att jag hamnat ur balans och åker på varenda förkylning och virus som finns.

Förhoppningsvis får jag chans att bygga upp mitt immunförsvar när vi flyttat. Inte stressa så mycket, äta och framförallt sova bättre.

Nu måste jag fixa fram middagen åt min hungriga familj! Jag återkommer lite senare om dagen som varit.

Kommentera

