Rain Rain Rain

Alltså det här regnrusket som vi haft i en vecka snart…. Jag är SÅ trött på det! Enda positiva är att jag fått enorm användning av min nya Odd Molly regnjacka. Jag har aldrig ägt en regnjacka i mitt vuxna liv tror jag. Visst nån skaljacka har jag väl haft men inte en regelrätt regnkappa. Det har jag nu! Och den är allt annat än tråkig. Jag blir glad av min regnjacka och dess fina innertyg 🙂

Barnens skaljackor är från Intersport, dom har också kommit till väldig användning sen September när vi kom tillbaka från Sverige. Det är svårt att hitta prisvärda barnkläder här. Antingen är det billigt skräp eller svindyra märkeskläder. Inget mittemellan. Därför handlar jag helst svenskt åt barnen. När jag har möjlighet vill säga! Snart får vi H&M på Nya Zeeland, det ser jag fram emot. Dom öppnar första butiken i Auckland nån gång under 2016 har jag hört säkra rykten om 🙂

Nu ska jag packa vidare här!

 

 

Kommentera

