Vårt tillfälliga hem

Här bor vi fram tills på onsdag – utsikten går knappast att klaga på! Det är något speciellt ändå med att ha vatten precis utanför fönstret… Så rofyllt på nåt vis. Fast bergstoppar eller stora vida fält är också väldigt vackert. Jag skulle nog ha svårt att bo i en storstad igen efter att ha vant mej med att ha naturen så nära. Fast jag tror att det beror lite på var man är i livet också. När jag var 20 så tyckte jag att det var helt underbart att bo på Södermalm, mitt i smeten! 

Stockholm på sommaren, det är något magiskt med det också. Jag har väldigt speciella minnen från en viss sommar när jag bodde och jobbade i Stockholm… Ung, himlastormande kär och med hela världen framför fötterna! Mer om det en annan gång. 

Nu ska jag och A lägga oss på sängen och vila en stund innan grabbarna stormar in från motocross som dom varit på. När dom kommer hem ska jag smita iväg på yoga med en vän. En bra avslutning på den här helgen!


Kommentera

