Solo Lunch och skönhetsoperation


Inget kök = ovanligt många måltider ute. Men idag njuter jag faktiskt av en lugn liten stund innan jag hämtar upp A från förskolan. Det har varit ”all go” hela morgonen, från lämning av barnen till utcheckning och städning av vår hotell-lägenhet. 

Dessutom hade jag en tid hos Skin Institute som jag precis hann till. Jag har under flera år tänkt att det är dags att ta bort födelsemärket på ena sidan av min kind som bara växer och idag blev det äntligen av. Plus att läkaren även använde laser för att minska mitt långa ärr jag haft bakom örat sen jag föddes. Fattar inte varför jag inte gjort det tidigare men hey, bättre sent än aldrig!

Jag ska tillbaka om 2 veckor för att se hur det läkt och fixa den sista biten av ärret. Sen kan jag ha uppsatt hår och slippa frågan vad som hänt bakom mitt öra!

En reaktion till “Solo Lunch och skönhetsoperation

  1. Åh jag har också lite leverfläckar(i mitt fall) att ta tag i, men det får tyvärr vänta till hösten då vi nu är mitt i sommaren här på Balkan. Skönt att du fått det gjort och hoppas det läker bra! Helt rätt att lyxa till det lite på din egentid så som ni stressat. Mvh, C

    PS, supersnygga byrås i förra inlägget

Kommentera

