Snabba ryck

img_1063

 

Jag flyger till Sverige idag. Min mormor har plötsligt blivit sjuk och jag vill flyga hem för att träffa henne, kanske en sista gång jag har ingen aning än. Förhoppningsvis piggnar hon på sej men jag känner att jag vill stötta mamma, särskilt efter allt hon gått igenom de senaste veckorna. Jag behövs i Sverige helt enkelt.

Det kommer att bli SÅ tufft att säga hejdå till dom här älsklingarna. Vi har inte gjort annat än att kramats hela morgonen. Men jag vet att vi kommer att greja det!

Jag tittar in här lite senare. Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mej klar samt packa det sista. Jag har aldrig packat med sån här kort framförhållning tidigare men förhoppningsvis kommer jag ihåg det mesta.

Kommentera

