2 more flights to go

Två avklarade, två kvar. Nu sitter jag i Bangkok i transit och väntar på att stiga på planet igen efter att dom tankat. Om jag inte räknat fel så borde det vara cirka 6 timmar kvar till Dubai nu och sen är det ytterligare 6 timmar till Sverige. Alltså herregud det är en pärs att flyga direkt, det måste jag erkänna. Jag kan dessutom aldrig sova på flygplan. Fast samtidigt har jag ju bara mej själv att tänka på nu, så jag får iaf chans att vila. 

Jag ringde hem till C och barnen från Sydney, det skulle jag kanske låtit bli. Mina älsklingar bröt ihop totalt när dom hörde min röst. Det var precis innan läggdags också. Underbara hjärtan. Jag sa till C att det förmodligen(??) blir lättare för varje dag. Första natten utan mamma är nog värst. Det är vad jag hoppas åtminstone. Tänk vad härligt när vi får kramas på flygplatsen igen! Fast först ska jag hem och krama familjen i Sverige ❤️❤️❤️

2 reaktioner till “2 more flights to go

  1. Ville bara skicka en stor styrkekram till dig! Hoppas att resten av flygresan går bra och att vistelsen hemma blir bra trots omständigheterna. Tycker verkligen du gör rätt i att åka hem. Snart är du hemma med familjen i Sverige ❤ Stor kram

    1. Tack Emilia! Det känns verkligen så rätt att jag åkte. Är så himla glad över dom här dagarna jag fått med familjen ❤️ Kramar

Kommentera

