Värdefull tid

Jag är så otroligt tacksam för den här veckan jag har fått hemma i Sverige. Jag njuter verkligen av varje minut! Det är underbart att få spendera tid med hela min älskade familj och betydelsefulla vänner. Och jag är så glad över all den fina kvalitetstid jag och mormor haft sen jag kom. Det är bara söndag än men jag känner redan att jag fått så mycket värdefull tid med alla jag älskar. Jag känner mej påfylld med energi!

Jag bokade min returbiljett imorse, jag flyger hem på torsdag. Då kommer jag vara mer än redo att flyga hem till mina älskade barn! Det har verkligen gått över förväntan ändå, jag känner mej så trygg i vetskapen om att dom mår bra och är nöjda hemma med sin pappa och farmor. Nästa gång kan jag kanske vara borta ytterligare några dagar. Men den här gången känns en vecka (10 dagar totalt) alldeles tillräckligt. Jag landar på lördag eftermiddag och får därmed lördag eftermiddag och kväll samt hela söndagen med mina älsklingar innan dom ska till förskolan och skolan.

Men först väntar några till härliga dagar i Sverige!

Nedan är några bilder från ikväll när jag och brorsan var ute och tog en promenad runt S1. Det var så himla fint och grönt att jag blev alldeles till mej haha. Vi skrattade så jag vek mej dubbelt när vi skulle försöka få till en selfie utan osmickrande ljus, dubbelhakor och rynkor. Jag fick bokstavligen torka skrattårar!

 

Kommentera

