Tiden går så fort

Skrev ju igår att jag började bli redo att åka hem. Nu känner jag tvärtom – tiden går för snabbt! Tisdag idag vilket innebär att det är min näst sista dag i Sverige. Åker mot Arlanda på torsdag förmiddag så den dagen räknas inte riktigt…

Jag får se till att njuta allt jag kan dom här två sista dagarna. Spendera så mycket tid jag bara kan med nära och kära. Och (fortsätta) äta en massa god svensk mat! Frukost är och har alltid varit min höjdpunkt av alla mål. Älskar att vakna hungrig (vilket jag oftast gör) och fixa i ordning en riktigt stor frukost! Förutom det som ni ser på bilden så började jag frukosten med en Proviva shot och avslutade med en stor kaffe med mjölk.

Många blir nog förvånade över hur mycket jag käkar under en dag. Något som började redan när jag var liten och mamma skickade med pappas stora lunchlådor med mej när jag skulle till mormor. ”Inte kan hon väl äta allt det här?” sa mormor med ett både förvånat och lite oroligt uttryck. Men jo då, det kunde jag haha.

 

 

En reaktion till “Tiden går så fort

  1. Så skönt att du kunde åka hem till Sverige och träffa din mormor.
    Har precis hittat din blogg och blev så glad! Är också gift med en kiwi och har två små barn. Just nu bor vi i Singapore men snart flyttar vi till NZ, hjälp ;).Så det är väldigt roligt att läsa din blogg och dina tankar för jag känner igen mig i så mycket :).
    Njut av Sverige :). Kram

Kommentera

