På mormors balkong

Sitter på mormors balkong och njuter av solen en stund. Vi har precis fikat på kanelbullar och bryggkaffe! Jag har nog hunnit med att äta det mesta på min Sverige-lista;

Marabou choklad

Naturgodis

Prinsess tårta

Räksmörgås

Filmjölk

Rågbröd

Rabarberpaj med vaniljsås

Chokladboll

Kanelbulle

Pizza (äter vi ikväll)

Inte så värst mycket nyttigt på den listan märker jag nu haha. Som tur är har jag klämt in promenader, nån löprunda och träningspass också! 


Jag känner mej lite vemodig idag. Sista dagen i Sverige och avskeden närmar sej. Suck. Men jag påminner mej själv hela tiden om vilken underbar bonus-resa det här blev. Jag har verkligen varit i nuet och  kunnat koppla bort NZ så mycket det är möjligt. Självklart så har barnen funnits i tankarna men det blev inte alls sådär jobbigt som jag trott att det skulle bli. Jag trodde ju allvarligt talat att jag skulle gråta av saknad och ha ont i hjärtat mest hela tiden. Det har jag inte alls haft men nu börjar jag längta. Förmodligen för att det är så nära tills vi ses igen! 

Kommentera

