Off I go!


Jag sov dryga 6 härliga timmar, vaknade och fixade en kopp grönt te på hotellrummet och passade sen på att göra ett kort yoga pass. Något min kropp verkligen behövde! 

Nu sitter jag och väntar på att boarda planet mot Sydney – 14 timmars flyg plus ytterligare 6 innan jag är hemma i Queenstown. Det tar 3 timmar mellan Australien och NZ men jag har även 3,5 timmes väntetid i Sydney. Kommer knappast känna mej lika pigg som nu när jag landar på andra sidan men det var ändå mycket bättre att sova en natt i Dubai än att åka direkt. 

Jag pratade precis med C på telefon och min förhoppning om att garderoberna och badrumsspeglarna skulle vara installerade när jag kom hem fick jag tyvärr glömma… Och vi har fortfarande ingen garageuppfart, bara lera runt hela huset. Ja jag ska väl ha lite och göra när jag kommer hem också haha. 

Han har gjort ett grymt jobb med barnen när jag varit borta, (även om han haft hjälp av sin mamma fram tills idag). Jag tror att detta varit väldigt nyttigt för oss alla! 

Nu boardar vi. Ses på andra sidan 😁😀

Kommentera

