Lycka!

 

Det finns inget som gör mej lyckligare än att vara ute i den helt fantastiska naturen som finns här. Jag får liksom nypa mej i armen att detta finns precis utanför vår dörr!

 

img_1235

img_1247

 

Jag och D pratade om att åka in och gå på en yogaklass tillsammans men bestämde att vi inte hade lust att sätta oss i bilarna och köra in i rusningstrafiken. Hon hade dessutom varit uppe och åkt snowboard på eftermiddagen medan jag agerat taxichaufför för barnen större delen av dagen. Så det var skönt att slippa ännu en biltur. Istället så drog jag på mej tights och gympadojor och gick utanför dörren och hajkade uppför bergen här i Jacks Point. Bästa valet!

Under tiden så var C ute med barnen och spelade fotboll utanför huset. Alltså jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är över att vi bor som vi gör nu. Med tomt så barnen kan vara ute och leka och landet-känsla fast ändå nära stan. För 9 år sen när vi hyrde ett hus här ute var det inte alls lika rätt i tiden men nu när vi är äldre och har barn är det alldeles perfekt!



Kommentera

