Day Out

Jag vaknade som sagt och kände mej oförskämt pigg så efter att jag kört in Amanda till hennes bil vi lämnade i stan igår, så hängde jag på C och barnen till Cromwell för att köra motocross. Jag tänkte först att jag inte skulle köra särskilt mycket men självklart kunde jag inte hålla mej när vi kom fram. Och i vanlig ordning var det grymt kul!

Jag älskar att vara morsan som ingen tror kan köra hoj, och sen hoppa upp på C:s 450 och köra iväg och förvåna alla med min snabbhet runt banan hehe. Folk tror mej aldrig när jag berättar om mina intressen, motocross och downhill cykling. ”För jag ser inte ut som en sån tjej”. En kepa på sne, osminkad och Mons Royale från topp till tå ska man ha om man är inbiten ”rider”. Men varför kan man inte få gå i klackar, vara sminkad och äga en handväska samtidigt som man älskar cykling/motocross? Det är det få människor som verkar få ihop, åtminstone här på NZ. Kanske blir det samma för A en dag?

Jag hoppas nästan det. Att hon precis som jag väljer det bästa från båda världar! Livet blir mer varierat och spännande då.

 

 

Kolla in den här sötnosen, Sierra 7 månader. Ge mej en bebis nu känner jag spontant så fort jag ser henne! L och A håller med. A frågade om vi inte kunde ta hem Sierra men lämna kvar hennes föräldrar, så bebisen blev vår haha


Kommentera

