En effektiv dag

Idag har jag varit ”on fire”. Bokstavligen! Jag började dagen med 90 minuters bikram, efter jag tagit en dusch och tankat upp med en grön juice och favoriten vegan date and carrot loaf körde jag hem och fick en massa gjort. Tvätt, räkningar och viktiga samtal betades av i en himla fart. Sen hade klockan plötsligt hunnit bli halv tre och det var dags att styra in och hämta L (jag fick i mej en ordentlig lunch däremellan också så ni inte tror att jag lever på grönsaksjuicer).

Efter att vi hämtat L tog jag med mej ungarna och åkte till Place Makers för att hämta upp några köksdelar (och lämna tillbaka felaktiga) och sen tog vi en snabbtitt inne på Briscoes där jag köpte mattor för halva priset för ett par veckor sen. Jag är helnöjd med färg och material men mattan framför soffan är för liten, jag skulle behöva en till för att det ska bli bra.

Nu är rean slut men Briscoes har nya reor stup i kvarten som tur är. Förhoppningsvis är det en ny rea nästa helg! Efter Briscoes sprang vi in på mataffären Countdown och handlade några småsaker som fattades hemma. Det delades ut ballonger till barnens stora förtjusning.

Nu är dock klockan efter 22 och min energi börjar sina…. Dags att sova!

 

 

En reaktion till “En effektiv dag

Kommentera

