Today’s Project




Så här har jag spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen, med borrmaskinen i högsta hugg. Äntligen har vi tagit tag i projektet med att skruva ihop garderoberna!

En liten hjälpreda har jag haft också, i form av A som fick vara hemma från förskolan idag. Hon vaknade en massa gånger under natten och var så ledsen när jag hämtade från förskolan igår att jag bestämde att hon behövde en dag hemma. Jag hade bara en Boot Camp klass imorse så då kunde hon vara med.

Sen kom L hem och var hes och klagade över halsont. Igen! Alltså va, han slutade ju sin antibiotikakur förra veckan! Fy jag hoppas verkligen inte att halsflussen återvänder (eller rättare sagt att den aldrig försvann ordentligt). Någon som har erfarenhet av det här med barn och när man rekommenderar att operera bort halsmandlarna pga återkommande halsinfektioner?

Kommentera

