Date Night in my robe

Vi passar på och smiter iväg på middag ytterligare en kväll medan C:s mamma är här. Jag valde en svart silkestop, röda naglar och morgonrock haha. Sist jag skypade med mamma och jag hade samma cardigan tyckte hon att jag hade ”en sån fin morgonrock”. Inte lätt att se genom en liten display på telefonen förstås, så den här bilden är för dej mamma ❤️

2 reaktioner till “Date Night in my robe

  1. Ja ha, ha !! Nu fick jag se hur det verkligen såg ut; riktigt snygg får jag lov att säga ! Så även om jag trodde att det var en morgonrock, så passar du i allt och bär upp det!!!! Kram Raring!! Så du får du faktiskt ta det som en komplimang!!Kram , kram!!

Kommentera

