Our Sunday

Vilken härlig familjehelg vi fick! Jag älskar när vi gör saker tillsammans hela familjen. Särskilt nu när L går i skolan hela veckan och A förskolan halva, helgerna blir liksom extra viktiga då.

Idag åkte vi till Cromwell och körde motocross. Jag hade velat filma lite så ni får se hur det ser ut när vi kör men det blev tyvärr inte av. Nästa gång ska jag försöka få till det!

A har tyvärr åkt på samma förkylning som L så vi var extra noga med att hålla henne varm och ordentligt påklädd. Hon var pigg och glad under dagen men ikväll gjorde den jobbiga hostan sej påmind igen. Jag kommer låta henne vara hemma från förskolan imorgon, och försöka kurera så gott det går. För L var förkylningen och hostan över på cirka 3 dagar – jag hoppas att samma gäller för A!

Älskade hjärtan. Alltid är det något.

 

 

Kommentera

