Here we come again


Jag var nära att lämna familjen hemma idag och åka upp själv till Remarks för att åka skidor. Ingen verkade nämligen särskilt ”keen” att göra sej i ordning, jag fick tjata på alla tre men nu är vi äntligen på G! Idag ska C åka med L och jag ska fortsätta öva med A. Sen kan jag förhoppningsvis göra några egna runs vid lunch! 

2 reaktioner till “Here we come again

  1. Tänk att ni åker skidor nu på andra sidan jordklotet!!
    Här har vi värmeböljor på rad, så jag är faktiskt avis ska erkännas. Goda vänner ska man vara rädd om, växer liksom inte på träd. Roligt att höra att du trivs så bra i nya huset och omgivningen.
    Ha det gott
    Kram från Frankrike
    Gunilla N

  2. ha ha – my life every morning! Båda mina barn OCH min man är helt sinnesjukt morgontrötta. Så jag börjar med vänlig ton att försöka få upp dem och efter en halvtimme ger jag upp och förvandlas till någon slags general som gormar och skriker och manar på. Mina barn undrar varför jag alltid är så arg på morgnarna. Då svarar jag att det är för att min ”nice voice” tagit slut när de äntligen ämnar masa sig ur sängen.

Kommentera

