But first, coffee

Photo on 14-07-16 at 1.33 PM

 

Idag är en sån dag när jag behöver ett gäng extra koppar kaffe tror jag. Jag har vaknat mitt i i natten de senaste nätterna och inte kunnat somna om på typ 1-2 timmar. Väldigt frustrerande och tröttsamt.

Imorgon har vi tagit oss igenom första veckan av skollovet och alla lever ännu haha. Skämt åsido, det är mysigt att ha båda barnen hemma och slippa stressa om morgnarna men samtidigt saknar jag rutinerna. De senaste dagarna har det dessutom ösregnat så det har varit extra svårt att underhålla ungarna. Men ibland kan det vara bra för dom att ha lite tråkigt också 🙂

Imorse tog jag med dem till simhallen och åkte water slide, något dom älskar – sen köpte vi sushi till lunch innan vi hämtade upp L:s kompis från stan. Dom har lekt hemma en stund nu så jag tänkte ta med dom ner till lekplatsen medan solen skiner(!). ”Play park” som L och A kallar det. En svengelsk version av lekpark och playground.

Jag har lite dålig fantasi vad gäller blogginlägg just nu, ni får gärna komma med förslag på något ni vill att jag skriver om!

Kommentera

