Min knasiga familj

Så här glada var vi imorse vid åtta. Som ni ser hade vi restaurangen helt för oss själva! Tur det kanske 😉

 

Idag är ingen vanlig dag för idag är min födelsedag! Jag har blivit ordentligt uppvaktad hela morgonen med frukost nere på Jacks Point Clubhouse och innan dess fick jag ett handskrivet(!) kort och ett presentkort på Sofitel SPA, från C. Det tillsammans en massa fina meddelande och grattishälsningar via sms från vänner och familj gör att jag känner mej så uppskattad och redan mer än nöjd fastän dagen knappt börjat. Det är första året på länge som jag spenderar min födelsedag på Nya Zeeland, vanligtvis är vi ju i Sverige den här tiden.

Jag ringde Sofitel och bokade in mej redan idag så har en 60 minuters massage och 30 minuters ansiktsbehandling som väntar klockan två 🙂 Sen ikväll kommer en barnvakt så jag och C kan gå ut och äta middag! Vilken dag, den här födelsedagen kommer jag leva på länge.

7 reaktioner till “Min knasiga familj

  1. For noen herlige bilder. 😀 Og stort grattis til deg på din dag! Vil også si tusen takk for svarene i videobloggen for noen innlegg siden, holder på å lese i kapp bloggen nå. Önsker deg en strålende bursdag! Klem 🙂

  2. Hipp hipp hurra, stort grattis på din dag fina du! Helt rätt av C att ge dig lite egentid på spa, du är såååå värd det:) Härliga foton, mer sådana, blir bra variation liksom:) Hoppas du fick en fortsatt bra födelsedag! :))

Kommentera

