My Day

Det har varit en bra dag, på många sätt! Modellandet för Icebreaker gick toppen, den här gången vet jag ju exakt vad som förväntas av mej så jag hade ingen anledning att vara nervös. Skönt 🙂

När jag var klar (som vanligt lite senare än utsagd tid) så åkte jag direkt och hämtade A från förskolan och sen mötte vi upp C för lunch. Han passade på att åka upp för några timmars snowboarding idag på förmiddagen. Något han gör rätt i då flera veckor av intensivt arbete nere på farmen väntar, med start nästa vecka. Det är dags för kalvning för alla kossor! Något som pågår oavbrutet i 6-8 veckor.

Men tillbaka till min dag, jag avslutade med en härlig hike uppför bergen här i Jacks Point medan jag lyssnade på en bra podcast. Nu ska jag fixa en kopp kamomill te och sen njuta en liten stund till framför brasan innan det är dags för sängen.

 

Bilder från dagen; i omvänd ordning:

Kommentera

