Right now 

Regnet smattrar mot rutan och jag ligger nedbäddad med en bra bok och en kopp te bredvid mej. En alldeles perfekt lördagsaktivitet, särskilt då jag har en förkylning i kroppen. Inget allvarligt, bara täppt i näsan och lite ont i halsen. 

En lugn dag är precis vad jag (och faktiskt resten av familjen också) behöver. Tänk att det ska krävas dåligt väder för att vi ska kunna gå ned i varv och göra ingenting. Några fler som känner igen sej?

Vi har en barnvakt bokad för ikväll, vi ska ut och äta och se Bourne Identity. Kanske följer våra vänner A och N med också. Just nu känns det som jag helst skulle ligga här hela dagen men klockan sex ikväll kanske jag har mer lust att hitta på nåt. Det blir knappast nån vild utekväll iaf. 

Kommentera

