Häng med!

Vilken dag det varit. Jag är så tacksam över att jag tog en riktig långpromenad imorse runt Lake Hayes, den egentiden behövde jag! Jag har varit själv med barnen sen i söndags vid lunch och nu är det onsdagkväll. Som om det inte räckte så har barnen turats om att vara sjuka, febriga och extra gnälliga. Nu är jag trött. Hursomhelst, imorgon är en ny dag och C är hemma igen. Åtminstone för ett par dagar.

Men så här underbart började min dag, det kan jag tänka tillbaka på och le över när jag sitter här trött som en urvriden handduk. Dessutom så sover barnen, huset är nystädat och ”Married at first sight” går på TVn. Jag har det bra med andra ord!

 

En reaktion till “Häng med!

  1. Otroligt vackert! Tack för att du delar med dig till oss läsare!
    Skönt med lite egentid och att vistas i naturen är så härligt! Inspiration till hur jag vill leva mitt eget liv 🙂

Kommentera

