Summer Vibes

Jag börjar verkligen längta efter sommar! Både den Nya zeeländska såklart som bara är några månader bort men kanske allra helst till den svenska sommaren som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Sol, värme (om man har tur) och alla mina nära och kära omkring mej – då mår jag som bäst!

Dessa bilder är från sommaren 2013 som var oförglömlig på många sätt. A föddes på vårkanten, vi gifte oss i juli och jag hann även med att fylla trettio den sommaren. Många milstolpar på kort tid!

Nästa sommar hoppas jag kunna göra en resa hem med hela familjen medan L:s skola har vinterlov här. Då är det två år sen barnen var i Sverige! Dom pratar dagligen om Sverige och frågar ofta när vi ska åka ”to Sweden”. Så jag vill ju passa på medan dom verkligen vill och längtar, sånt kanske ändras med åldern vem vet?

 

 

IMG_1646

IMG_1558

IMG_1565

 

 

En reaktion till “Summer Vibes

  1. Vilka fina bilder, mycket lycka och glädje! Och vad fort tiden går, dina barn är så stora nu!
    Och ja, håller med, det är inte mycket som slår svenska sommaren ❤ Inte bara för att den är så kort, utan luften, ljuset, färgerna. Lycka! Här har vi fått tillbaka en skvätt av sommaren, väldigt härligt!

Kommentera

