Park-mamma

A har tjatat sen i måndags om att gå till lekparken själv med L igen, det var tydligen väldigt uppskattat.

Men nja, det dröjer nog innan jag släpper iväg dom helt själva igen. L tycker jag är tillräckligt gammal för att cykla ner till parken själv men A bör nog vänta ett par år till. Jag sa till henne att jag kan följa med men sen gömma mej i buskarna så det är som om dom är själva. Hon tog mej på orden kan man väl säga, det var ett himla tjat om att jag skulle hoppa in i buskarna när vi kom fram till lekparken haha.

Fast när det var dags att åka flying fox, då dög jag! Än kommer hon inte upp själv. Vad heter det på svenska förresten? Linbana?

 

 

Om exakt två veckor är det dags för mej att flyga igen. Min bästa vän M gifter sej i Italien och jag ska vara brudtärna! Det ska bli så roligt. Jag ska även stanna en vecka i Sverige och hälsa på familjen, det längtar jag så efter även fast det inte var så länge sen jag var hemma. Men den här gången flyger jag hem med endast glädje, det är en väldig skillnad från sist när min lilla mormor var så sjuk och jag inte visste vad jag hade att vänta. Mormor har återhämtat sej otroligt bra och det ska bli så härligt att få träffa henne igen!

2 reaktioner till “Park-mamma

Kommentera

