Titta hon cyklar!

Äntligen har jag hittat dom perfekta sneakers en som jag varit på jakt efter så länge! Att hitta snygga skor i min storlek har aldrig varit lätt men dom här sitter perfekt och är dessutom både nätta och lätta. 


Ursäkta min fåniga röst i videon men det är nog så jag oftast låter när jag försöker vara en ”uppmuntrande mamma”. Lite väl high pitch inser jag när jag hör mej själv haha. Hursomhelst nu var det inte min röst jag ville blogga om utan att stödhjulen på A:s cykel är borta! Nu cyklar hon helt själv 😊

Vi hade en riktig mysig morgon tillsammans jag och A, så välbehövligt efter veckans stressande. Den här veckan har jag farit och flängt som jag vet inte vad. Ett tydligt tecken på det är att jag de senaste dagarna haft såna där jobbiga stress-ryck i ögat. 

Sen börjar jag nog omedvetet gå upp lite i varv eftersom jag vet att min resa närmar sej och det är en hel del som ska ordnas innan dess. Blandannat ska L fylla år och ha stort kalas helgen innan jag åker. Men det är han värd och längtar så efter så det är egentligen inget jobbigt måste men det kräver ju ändå sin planering. 

Nu – sängen! Night Night 

2 reaktioner till “Titta hon cyklar!

  1. Och vad hon måste vara nöjd och stolt!!!! Och misstänker att nu kan hon hänga på brorsan bättre, roligt och bra för lilla själv känslan!!! Och för inta att tala om vad mamma måste vara stolt !!! Jag lät nog precis som dig när du lärde dig cykla Emma!, för man ville ju inte skrämma och få dom att tappa fokus!! Och du är ju en sån kärleksfull mamma.. Titta på lilla tjejen så stolt!!! Och även Lewis när han lärde sig åka skidor!! Och nu börjar det gå utför , visst är det en härlig känsla att få följa och dela deras framsteg och puffa dom framåt , och där krävs det tålamod och inte för mycket.. UTan precis som du gör du tittar och tonar in när dom vill mer el inte!!Älskar er!!Mamma , mormor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. Ja precis mamma! Åh vad vi saknar och längtar efter dej ❤️ Vi pratar varje dag om vad vi ska göra och visa dej när du är här! Inte långt kvar nu…. 1000 Kramar

Kommentera

