Bättre än en dammig crossbana

 

Jag kan inte med ord beskriva hur himla GLAD jag är att jag och L valde en dag i skidbackarna istället för att åka till en dammig crossbana! Men jag tror bilderna talar för sej själva eller hur? C och A däremot åkte till Cromwell och hade en toppendag dom med. Men vår måste ändå varit liiite bättre haha. Väldigt bra att kunna dela på sej ibland när viljorna är många och olika!

Imorgon är det Fars Dag här men tyvärr måste pappan i familjen jobba nere på farmen från söndag-onsdag. Därför körde vi en liten Fathers Day celebration imorse med teckningar och presenter på sängen och sen bästa frukosten på Sofitel! Men jag har även en idé om att jag och barnen ska köra ner till farmen imorgon och överraska C. Jag vet att han skulle bli så himla glad om vi dök upp som en överraskning.

Bäst att jag hoppar i säng nu om jag ska vara pigg på flera timmars körning imorgon. Jag hoppas även att barnen är på såklart, annars är det dömt att misslyckas. Det är ändå nästan 2 timmars körning enkel väg.

Fortsättning följer!

Kommentera

