3 år sen

 

 

A låg i magen och vi var hemma i Sverige under en 5 månaders-period. Även om det var tufft att vänta på att hon skulle komma ut, så har jag så många fina minnen från det halvåret. Det var ju så himla mycket som hände! En ny familjemedlem på väg och planeringen inför vårt bröllop och A:s dop.

Hel otroligt egentligen att vi fick ihop allt med en ny liten bebis, men A var cool-lugn så faktiskt tror jag hon lugnade våra bröllopsnerver litegrann.

Åh vad jag saknar min familj när jag tittar tillbaka på dessa bilder! Snart får jag träffa dem igen. Synd bara att inte barnen kan hänga med. Dom längtar ju så efter Sverige dom med.. A kom nyss in där jag sitter, iklädd prinsessklänning och med sin resväska packad och sa att nu åker hon och hälsar på morfar, mormor, gammelmormor och Jojo (Joel, hennes morbror). Sötnosen.

 

 

dsc03939

blogg26

IMG_0910

2 reaktioner till “3 år sen

  1. Vilka fina bilder! Så skönt att lilla mormor är piggare. Och vilken härlig kommentar från A :)!
    Ha det gott, kramar kusin L.

Kommentera

