Mina superhjältar

Idag fick jag hem nya pyjamaser till barnen som jag inte kunde låta bli att klicka hem när jag såg dom på Cottonon:s websida. Små superhjälte-set med capes och allt! Så himla kul att det även fanns en tjej-version, annars är allt väldigt stereotypt här.

Det är klart att tjejer också vill klä ut sej till superheroes! Dom rusade omkring här hemma i sina pyjamaser tills dom var alldeles svettiga haha. ”Here comes superman giiiirl” ropade A medan L var en ”super boy”.Nu sover mina små hjältar och jag har i vanlig ordning suttit uppe alldeles för länge.

Fast jag har ändå inte hunnit skriva morgondagens boot-camp program. Istället har jag varit upptagen med att googla tårt-tillbehör inför L:s kalas i helgen. Nu har jag köpt sugarpaste och en uppsättning tårtverktyg så nu gäller det bara att ha is i magen och ta fram skapartalangerna för att få till just den Star Wars-tårtan jag vet att L önskar sej. Jösses, undrar vad jag gett mej in på….

 

 

Kommentera

