Packat och klart

Nu sitter jag på flygplatsen i Queenstown och väntar på att boarda. Har just sagt hejdå till dom här älsklingarna vilket var jobbigt. Herregud vad jag kommer att sakna dom 💙

Jag har laddat upp med ett gäng tidningar, böcker och poddar så jag har lite att göra tills jag landar i Rom. Flyger ju direkt den här gången så är inställd på att det lär bli ganska långrandigt. 

Tänk om man ändå hade pengar att flyga business, så härligt det vore! Fast jag kunde nog inte rättfärdiga att betala 3 gånger priset – jag skulle hellre shoppa och uppleva saker för dom slantarna! Tror jag iallafall. Efter 13 timmar i Economy i ett obekvämt trångt säte bredvid en gråtande bebis eller illaluktande medpassagerare är jag förmodligen av annan åsikt 😜

Nu är det dags att boarda – wish me luck! 


Min nya handväska och matchande resekuvert/plånbok. Det blir lite roligare att resa långt snyggt! 

En reaktion till “Packat och klart

  1. Hoppas resan gått bra! Höll tummarna att du i sista stund blev uppgraderad gratis till business:) Förstår att det är tufft att lämna familjen och oroa dig, Dock kommer det att gå jättebra för er alla tror jag!Försök att njuta av dessa dagar både Italien och i Sverige. Kram och lycka till med allt nu

Lämna en kommentar