Officiellt medelålders?

Är man gammal om man köper Amelia? Lite va? Haha. Nu läser jag plötsligt samma tidningar som min mamma! Fast Amelia känns ändå mer passande än Veckorevyn. Där har jag inte så mycket att lära längre… Och till Allers har jag tack o lov inte kommit än 😉

Vad läser ni för tidningar? Jag köper gärna  modemagasin men det måste vara lite substans också, intressanta artiklar att läsa. Inte bara bilder. På NZ är Marie Claire mitt favoritmagasin. Tillsammans med Good Health som ni hör på namnet är en hälsotidning. En tidning som utan att vara extrem motiverar till ett hälsosamt liv – något jag gillar!

Något som är mindre kul är att jag bara kommit till Dubai än och jag är redan hemskt trött och har världens ryggvärk. Fy farao alltså. Jag önskar verkligen att jag hade en natt här i Dubai… Men nu ska jag vidare mot Melbourne om ett par timmar, och tydligen mellanlandar vi i Kuala Lumpur också. 

Jag kommer verkligen att vara helt färdig när jag kommer fram till Australien mitt i natten… Längtar efter en säng. Vilken som helst faktist! Nä nu ska jag upp och röra lite på mej. Tydligen tar det en halvtimme att ta sej till min gate så lika bra att jag börjar röra mej. 

Vi hörs i Australien. Jag har 4 timmar att fördriva där så det lär komma minst ett blogginlägg då! 

Kommentera

