Bästa dagen med mina älsklingar







Jag och barnen har haft världens mysigaste dag! Vi käkade lunch nere vid vattnet, njöt av solen och köpte supergoda glassar till efterrätt som vi åt i gröngräset. Det har varit 20 grader och sol här idag – helt ljuvligt!

Sen gick vi till skejtparken där jag träffade ett par andra mammor som jag satt och pratade med medan barnen cyklade och åkte scooter. 

Nu ikväll ska jag och C passa på att gå på bio medan C:s mamma är här. Vi får väl se om jag håller mej vaken – än så länge känns det okej men klockan är iof bara sju. Lika bra att lägga barnen så vi slipper stressa! 

6 reaktioner till “Bästa dagen med mina älsklingar

  1. Härligt! Förutom vanlig jet lag så måste du ju vara helt snurrig av årstiderna: från vintervita slalombackar till ett soligt Italien, sedan ett höst-Sverige som snarare var sommarvarmt, vidare hem till våren i NZ. Galet 🙂

  2. Jisses så härligt att ni får sommar! NZ verkar så himla härligt 🙂 Men det känns så ”udda” att vissa världsdelar har tvärtemot oss i sverige (jag utgår från att vi i sverige har den rätta tiden på årstiderna, haha).

    Min syster ska snart turista i NZ från oktober-maj. Gissa om jag blir avis! (förutom på flygturen).
    Vi har pratat en del om resan och jag har inflikat att landskapen är så vackra, hon har undrat hur jag har koll på det, joo för jag följer en blogg 😉
    Tack för en superhärlig blogg! Bådenär det gäller familjeliv och NZ 🙂

    / Johanna

    1. Eller hur, visst är det lite knäppt ändå att det är raka motsatsen. Jag börjar såklart vänja mej nu men riktig jul är för alltid förknippat med kyla och snö för mej. Kul att din syster kommer till NZ, jag hoppas Queenstown finns med i resplanen – hon kommer inte bli besviken 🙂 Kram

  3. Så kul när du bloggar mkt och ger en fin och ärlig känsla på din omtyckta blogg. Väldigt bra att du visar och skriver om livet precis som det faktiskt är, regn och sol, toppar och dalar osv. Det är just det man vill läsa! Vilka otroligt fina blommande träd, naturen där ni bor är som en saga på många ställen, förstår att du uppskattar det! Hoppas ni snabbt blir pigga och att allt går bra hos besöket hos barnmorskan. Och att Du och C är sams igen:))

Kommentera

