4:e dagen!

img_3036

 

4 dagar, 4 yogapass! Det måste jag bara få skryta lite om, särskilt efter de senaste månadernas motivationsdipp som jag haft. Passen jag kört hemma är korta, mellan 15-30 minuter men det är en bra start känner jag. Är ju fortfarande snorig så vill inte gå ut för hårt även om jag längtar efter att få svettas under ett ordentligt pass så snart jag är helt frisk.

Jag hoppas verkligen inte att det här är nån trend för resten av graviditeten, att jag ska bli sjuk titt som tätt. Immunförsvaret är ju nedsatt när du är gravid, något jag märkte extra tydligt i slutet med A. Jag var sjuk konstant dom två sista månaderna… Så slitigt! Det är ju tufft som det är ändå i slutet, utan jobbiga förkylningar.

Det är iaf oerhört skönt att känna sej lite piggare igen och slippa det hemska illamåendet som jag hade fram till vecka 11. Stackars dom mammor som mår illa hela graviditeten, vilken pina!

Nu ska jag ta tag i min tvätthög och röja undan lite här hemma. Vi ses senare!

Kommentera

