New Hats 🎩 🎩🎩




Vår och sommar på Nya Zeeland betyder att hattar och kepsar är ett måste. Solen är så oerhört stark att man bränner sej på nolltid. 

En dag med för mycket tid i solen här betyder att du känner dej röd, uttorkad och extra rynkig. 

Inte alls som i Sverige där man känner sej fräscht sommarkysst av solen. Jag använder SPF året om men det hjälper inte helt, hatt eller keps är det som skyddar bäst. Något jag ofta glömmer… 

Men nu så, har vi alla nytt i hattgarderoben – det borde hjälpa mej att komma ihåg! 

2 reaktioner till “New Hats 🎩 🎩🎩

  1. Vilket härligt hatt och kepsgäng!!! Vad fina ni är!!!!Och jag som älskar hattar och kepsar , så roligt att se att vi har något till gemensamt!!Jag har faktiskt börjat använda min cowboyhatt här hemma i trädgården, var ju bara 19 när jag var i USA det var ett måste att komma hem med en cowboyhatt och allra helst efter man varit på en riktig hästranch och vi fick oss en ridtur i Westernridning….Så nu har den börjat komma till andvändning, på riktigt och inte bara som en souvenir. ,.En skön huvudbonad innan pälsmössan åker fram!!!Tusen kramar och pussar!!Mamma!!

    1. Nä vad härligt att din cowboyhatt kommer till användning mamma! Jag minns när den hängde på väggen som en souvenir och samlade damm, mycket roligare om den används ju! Du får ta med den hit sen! Massa kramar

Kommentera

