My favourite spot

Jag har haft turen att ta mej upp hit två dagar i rad nu, mitt älskade favoritställe att hajka. Den branta tuffa biten upp är liksom alltid så värt det när jag kommer upp till toppen och kan insupa den här utsikten:

 

 

C har varit nere på farmen en hel del i veckan och nu i helgen är han där lördagkväll- måndag kväll. På sina lediga dagar cyklar han gärna downhill medan jag försöker få in ett yogapass eller en hajk där jag kan!

Vi har faktiskt varit VÄLDIGT duktiga på att ge och ta, och fördela tiden bra i veckan som varit, jag hoppas att det kan hålla i sej även när skolan och alla ”after school activities” kör igång i nästa vecka. Vardagen blir så mycket trevligare då!

Kommentera

