Back to School 

Lämningen av båda barnen gick toppen – en bra start! Nu ska jag smita iväg på en timmes yoga, något jag längtar efter hela helgen! Min instruktör Lauren är så himla bra, hon tycker att det är helt okej att jag fortsätter att komma till hennes vanliga klasser trots att jag är gravid. 

Det är inte alla instruktörer som känner sej bekväma med det men Lauren är jätteduktig på att ge alternativ till mej under klassen utan att för den skull göra klassen ”för lätt” för de andra. Det hjälper såklart att jag gjort yoga i många år och inte är en nybörjare. Att gå på gravidyoga så här tidigt känns inte aktuellt för mej, det får vänta tills jag blir lite större längre fram i graviditeten. 

Nu måste jag rusa!

Kommentera

