Boot Camp Tuesday och kändisspotting

 

Rosie W Huntington och hennes man Jason Statham är i Queenstown och C fick nyss bilder skickade till sej av sin bästa killkompis som varit guide åt dom under en 4hjuling tour. Hänger ni med?

Rosie såg precis lika stunning ut som man kunnat tänka sej, trots att hon var helt osminkad. En naturlig skönhet med andra ord! Och Jason, ja han såg väl ut som vilken gubbe som helst haha. Jag får himla lust att lägga upp bilderna här på bloggen men kanske hamnar i trubbel då. Upphovsrätten och så… bäst att låta bli. Rosie W var iaf skitsnygg även i full motocross-mundering, så nu vet ni det 🙂

Idag har det varit Boot Camp Tuesday här. Första passet på en månad! Det kändes vill jag lova. Jag hade lagt fokus på glutes och leg idag, och jäklar vad det brände. Gissar att jag kommer få sms ikväll och imorgon av stackars klienter som inte kan gå 😉

Nu ska jag fixa mellanmål och sen kontakta resebyrån om pappas resa hit i Januari. Så himla roligt att både mamma och pappa kommer och hälsar på med bara några månaders mellanrum – jag ser verkligen fram emot sommaren!

Kommentera

